Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Active Air FLX mottogs väl när den introducerades 2021. Skolväskan erbjuder det allra bästa inom funktionalitet och optimal bärkomfort. Ryggsystemet bygger på en kombination av luft och vaddering, vilket ger en större kontaktyta mellan skolväskan och ryggen, vilket i sin tur leder till bättre stöd och stabilitet. Alla dagar är inte likadana! Vissa dagar behöver du mer utrymme – oavsett om det är böcker, extra kläder eller kanske din favoritleksak får följa med till skolan. Vårt FLX-system gör det möjligt att enkelt öka volymen i skolväskan från 20 till 25 liter när du behöver det. Översikt över skolväskans funktioner: Anatomiskt formad rygg. Toppspännare och rejäl vaddering på axelremmarna. Luftbaserad skumkudde för dynamiskt stöd. Bröstrem och höftbälte. Ergonomisk fördelning av det inre utrymmet. Bärsystemet överför vikt till höftkammen. Utvändig ficka för dricksflaska, paraply etc. Integrerade reflexer. Regnskydd i sidofickan. Nyckelring hållare. Ficka för surfplatta eller bärbar dator. Vändbar framficka. Vattentät ficka för matlåda och dricksflaska. Vattenavvisande och återvunnet material. Expansion på 5 liter. Lutande öppning för bra överblick. Resår för pennfodralet i locket. Ficka för skolschema. Vattentäta dragkedjor på toppfickan och huvudfacket. Skolväskan har genomgått laboratorietester för att mäta trycket mot axlar, rygg och höft. Testet visar att Active Air FLX överför 62 % av trycket bort från axlarna. 100 % av textilen som används vid tillverkningen av Active Air FLX kommer från återvunna plastflaskor. Beckmann är marknadsledande inom skolväskor i Skandinavien och har i mer än 75 år levererat ryggsäckar av hög kvalitet till barn och ungdomar. Alla Beckmanns ryggsäckar har upp till 4 års garanti.
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.
Vi donerar allt överskott till cancerforskning