Ditt köp stödjer cancerforskningen. Läs mer här.

Beckmann

Skolväskeset Unicorn Purple
1.749 kr
Leverans inom 2-4 dagar -
Frakt 0 kr
Ditt köp stödjer cancerforskning
NEYE ägs av NEYE-Fonden, som sedan 1977 har donerat allt överskott till cancerforskning.
Produktbeskrivning

Skolväskeset Unicorn Purple

Det perfekta skolväsksetet för skolstarten. Skolväskan och gym-/turväskan är utrustade med alla funktioner du behöver för ett stabilt och bekvämt bärande. Setet innehåller: Skolväska, gymnastik-/turväska, pennfodral med onezip med fyllning och ovalt pennfodral, allt i matchande motiv. Skolväskans egenskaper: Anatomiskt formad rygg. Bärsystemet överför vikt till höftkammen. Toppspännare på axelremmarna för bättre passform. Rejäl vaddering i ryggen och på axelremmarna. Bröstrem och höftbälte. Utvändig liten ficka för dricksflaskan. Vändbar framficka. Reflexer på alla sidor. Regnskydd i locket. Bra luftflöde i ryggen. Ficka för bärbar dator eller surfplatta. Vattenavvisande material. Knappar. Vattentät matlådeficka. LED-lampa som kan fästas på en dragkedja. Innehållet i onezip-pennfodralet: 2x pennor i jumbostorlek. 7x kritor i jumbostorlek. 7x normalstora kritor. 1x suddgummi. 1x linjal. 1x pennvässare för jumbo och normal storlek. 1x handväska. "Den här ryggsäcken sticker ut. Den har verkligen allt." Bäst i test, Dagbladet 06.08.2019 Classic 22 tilldelades även Innovation Award for Ergonomics 2019 av det tyska institutet för hälsa och ergonomi (IGR – Institut für Gesundheit und Ergonomie) Beckmann är marknadsledande inom skolväskor i Skandinavien och har i mer än 75 år levererat ryggsäckar av hög kvalitet till barn och ungdomar. Alla Beckmanns ryggsäckar har upp till 4 års garanti.

  • Storlek / 37x24x25
  • Liter / 22
  • Vikt / 0.94
  • Material / Polyester
  • Årskurs / Årskurs 0-1
Produktnummer: 16009703600
Streckkod: 7049981041605
Leverantörs produktnummer: 104160a
Leverans & Retur

Leverans

Leveranstid 2-4 dagar

Gratis frakt över 699 kr. För medlemmar endast 599 kr.

blobid2.png Click & Collect – Hämta gratis i NEYE-butik

 

Kundservice

Kundservice

Kan jag returnera varor köpta på webbutiken i en NEYE-butik?

Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.

Hur reklamerar jag min vara?

Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen

Kan jag reservera en vara online?

Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.

Vad gör jag om min vara är skadad vid leverans?

Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager

Vad gör jag om varan inte finns i lager i en NEYE-butik nära mig?

Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.

Vad gör jag om jag har frågor om en vara?

Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.

Får jag ett e-postmeddelande så jag kan se min beställning?

Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.

Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.

Hitta butik

Ange ditt postnummer och hitta din närmaste NEYE-butik

Hos NEYE stödjer du cancerforskningen

Vi säger inte att väskor kan rädda liv...men vi jobbar på det.

Vi donerar allt överskott till cancerforskning

Neye-Fondens donationer