Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
CAMA-skötväskan är ett mobilt skötbord i modern design utan att kompromissa med funktionaliteten. Varje detalj har noggrant utformats för att göra ditt liv som en "familj på språng" enklare. Vattentätt foder ser till att innehållet aldrig blir blött, så att du kan pussla ditt barn på nästan vilken yta som helst. Yttermaterialet gör att du enkelt kan rengöra påsen med en våt trasa utan att behöva tömma innehållet. Alla material som kommer i kontakt med barnets hud är antingen ekologiska eller oeko-Tex-certifierade. På utsidan har vi dekorerat den med läderdetaljer. Dragkedjan öppnas enkelt med en hand, och vi har sett till att lägga till extra fickor som du enkelt kommer åt utan att behöva packa upp hela väskan. När den öppnas är skötdelen fodrad med ekologisk bomull och uppdelad i 3 stora (34 cm x 20 cm) och 2 små (17 cm x 20 cm) fickor. Alla fickor har en dold magnetknapp som är mycket lätt att öppna och stänga och som inte skadar något av innehållet i fickorna. För att ditt barn ska kunna ligga bekvämt på alla underlag har skötbädden en 2 cm tjock skummadrass, täckt med ett vattentätt överdrag och ett Oeko-Tex-certifierat bomullslakan. Växlingsdelen är fäst på insidan av ?? Skötväskan med två magneter, vilket gör den väldigt enkel att ta fram för rengöring eller om du väljer att använda väskan som en vanlig handväska.
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.
Vi donerar allt överskott till cancerforskning