Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Delsey Air Armour är en mycket hållbar lättviktsserie av resväskor med metallisk glans. Tack vare de 4 dubbla manövrerbara och ljudlösa hjulen rör du dig lätt och lekande genom flygplatsen. Väskan har ett flerpositions trolleyssystem och sidohandtag, vilket gör att den snabbt kan placeras i bagageutrymmet på flyget. Är du också trött på att ditt väskslås förstörs i tullen? Med Air Armour slipper du den problematiken, eftersom den är utrustad med ett TSA-kombinationslås som du kan ställa in med din egen personliga kod. Det möjliggör också att Transportation Security Administration (TSA) kan kontrollera din väska med hjälp av en speciell nyckel som endast de har. Dragkedjorna klickar diskret in i låset och är därmed mindre utsatta för att ryckas av under transport. Om du är typen som gärna tar med dig några souvenirer hem från resan finns det gott om möjligheter med en Delsey Air Armour. Den är nämligen expanderbar, så det finns alltid plats för lite extra på hemresan. Invändigt är väskan fullt fodrad, och i ena delen finns elastiska remmar, medan den andra delen är separerad med ett dragkedjestängt nät. På så sätt kan du packa väskan effektivt och hålla koll på bagaget. Det medföljer 3 års global garanti. Observera: Det kan förekomma skillnader på den fysiska produkten jämfört med bilderna, som till exempel invändigt foder, remmar med mera.
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.
Vi donerar allt överskott till cancerforskning