Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Delsey Bastille 2.0 - Höj din reseupplevelse med denna robusta resväska med aluminiumram. Finns i fyra livliga glänsande pastellfärger för våren - rosa, gul, mint och lavendel - en frisk fläkt. Idag är utbudet av resväskor med aluminiumram begränsat, vilket gör Delsey Bastille 2.0 till det naturliga valet för dem som söker säkerhet och hållbarhet. Utrustad med 2 TSA-klicklås på sidan kan du ställa in din personliga kod samtidigt som Transportation Security Administration (TSA) har exklusiv tillgång för inspektioner med hjälp av en speciell nyckel - en obligatorisk funktion vid inresa i USA och Kanada. Resväskans har en räfflad struktur som ökar stabiliteten och motståndskraften. Med matchande topp- och sidohandtag samt 4 smidiga och tysta dubbelhjul garanterar Delsey Bastille 2.0 en problemfri resa genom flygplatsen. Invändigt är resväskan helt fodrad med 100% återvunnet material. Huvudrummet har justerbara remmar och en lång dragkedjeficka på sidan för alla dina nödvändigheter. Den andra avdelningen med dragkedja inkluderar en nätficka och tygfickor med elastik i toppen, perfekt för skor eller andra föremål. Kort sagt, optimala möjligheter att packa din resväska på ett välorganiserat sätt. Du kan vara trygg med att Delsey Bastille 2.0 levereras med 5 års världsgaranti. Gör det smarta valet för hållbarhet, stil och funktionalitet med Delsey Bastille 2.0 och res tryggt på ditt nästa äventyr.
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.