REA – Spara upp til 50% på massor av märken

Erbjudande

Delsey

Resväska Belmont 55 Cm
1.799 kr
1.079,40 kr
Färg:
Blå/Ljusblå
Leverans inom 1-4 dagar -
Frakt 0 kr
Ditt köp stödjer cancerforskning
NEYE ägs av NEYE-Fonden, som sedan 1977 har donerat allt överskott till cancerforskning.
Produktbeskrivning

Resväska Belmont 55 Cm

Delsey Belmont Plus - ultrahård och extremt slitstark resväska! Belmont Plus-skalet är tillverkat av polypropylen, det mest stötdämpande materialet som optimalt skyddar dina dyrbara ägodelar! Behöver du en pålitlig, gedigen och solid resväska, då är Delsey Belmont Plus den rätta valet. Den har 4 tysta dubbla spinnerhjul så att du enkelt och lättrullande kan ta dig fram. Väskan har flera speciella egenskaper, såsom det utvändigt monterade trolleysystemet, vilket inte tar upp plats invändigt och låter dig packa ännu mer. Dessutom hittar du en integrerad adresshållare baktill och en TSA-kombinationslås. TSA-kombinationslåset säkerställer optimalt skydd för ditt bagage och är dessutom obligatoriskt vid inresa till USA. Detta lås möjliggör för Transport Safety Authority (TSA) att kontrollera ditt bagage med hjälp av en specialnyckel utan att skada det. I botten finns små fötter för bättre stabilitet och de är dessutom smutsavvisande. Det finns sidohandtag så att du enkelt kan lyfta den upp i bagagehyllan på flyget, i tåget eller i bilen. Invändigt är väskan otroligt rymlig och självklart helt fodrad. Du hittar elastiska remmar i huvudutrymmet för att hålla dina ägodelar på plats samt en lång dragkedjeförsedd ficka för alla småsaker. Det andra utrymmet är separerat med en dragkedjestängd mesh-separation, så du har gott om möjligheter att packa din väska optimalt. Det erbjuds 5 års global garanti.

  • Storlek / 55x40x2000
  • Vikt / 2.7
  • Material / Polypropylen
Produktnummer: 15474017800
Streckkod: 3219110484717
Leverantörs produktnummer: 00386180372
Leverans & Retur

Leverans

Leveranstid 1-4 dagar

Gratis frakt över 699 kr. För medlemmar endast 599 kr.

blobid2.png Click & Collect – Hämta gratis i NEYE-butik

 

Kundservice

Kundservice

Kan jag returnera varor köpta på webbutiken i en NEYE-butik?

Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.

Hur reklamerar jag min vara?

Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen

Kan jag reservera en vara online?

Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.

Vad gör jag om min vara är skadad vid leverans?

Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager

Vad gör jag om varan inte finns i lager i en NEYE-butik nära mig?

Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.

Vad gör jag om jag har frågor om en vara?

Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.

Får jag ett e-postmeddelande så jag kan se min beställning?

Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.

Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.

Hitta butik

Ange ditt postnummer och hitta din närmaste NEYE-butik

Hos NEYE stödjer du cancerforskningen

Vi säger inte att väskor kan rädda liv...men vi jobbar på det.

Vi donerar allt överskott till cancerforskning

Neye-Fondens donationer