Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Delsey Belmont Plus - ultrahård och extremt slitstark resväska! Belmont Plus-skalet är tillverkat av polypropylen, det mest stötdämpande materialet som optimalt skyddar dina värdefulla ägodelar! Behöver du en pålitlig och robust resväska, då är Delsey Belmont Plus den rätta valet. Delsey Belmont Plus är dragkedjestängd med Delseys patenterade ZST-1 dubbla säkerhetsdragkedja, vilken är ännu säkrare än konventionella dragkedjor. Den har 4 tysta dubbla spinnerhjul så att du enkelt och lättrullande kan ta dig fram. Väskan har flera speciella egenskaper, såsom det utvändigt monterade trolleysystemet, vilket inte tar upp plats invändigt och låter dig packa ännu mer. Dessutom hittar du en integrerad adresshållare baktill och en TSA-kombinationslås. TSA-kombinationslåset säkerställer optimalt skydd för ditt bagage och är dessutom obligatoriskt vid inresa till USA. Detta lås möjliggör för Transport Safety Authority (TSA) att kontrollera ditt bagage med hjälp av en specialnyckel utan att skada det. I botten finns små fötter för bättre stabilitet och de är dessutom smutsavvisande. Det finns både sidohandtag och topphandtag. Invändigt är väskan otroligt rymlig och självklart helt fodrad. Du hittar elastiska remmar i huvudutrymmet för att hålla dina ägodelar på plats samt en lång dragkedjeförsedd ficka för alla småsaker. Det andra utrymmet är separerat med en dragkedjestängd nätseparation, så du har gott om möjligheter att packa din väska optimalt. Slutligen är den expanderbar, så att det finns plats för souvenirer på returresan. Det erbjuds 5 års global garanti.
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.
Vi donerar allt överskott till cancerforskning