Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Delsey Maubert 2.0 expanderbar resväska - så shoppa loss, det finns plats för allt. Låt oss börja med att framhäva de fantastiska fördelarna med Delsey Maubert 2.0. För det första är denna väska tillverkad av 100% återvunnet material, vilket inte bara är bra för miljön utan visar också vårt engagemang för hållbarhet. Dessutom är den vattenavvisande, vilket betyder att dina ägodelar är skyddade mot oväntade väderförhållanden, och dess hållbarhet säkerställer att den står emot tidens tand. Men det är inte allt - Delsey Maubert 2.0 har 4 tysta dubbelhjul och smutsskydd baktill nedtill. Dessutom finns det 2 dragkedjeförsedda fickor på framsidan, varav den ena är en anti-RFID-ficka som skyddar dina elektroniska enheter mot cyberbrott samtidigt som den är lättillgänglig. Väskan har handtag upptill och på sidan samt ett trolleyssystem. Delsey Maubert 2.0 är utrustad med Delseys patenterade dubbla säkerhetsdragkedja Zip Securitech, som är upp till 3 gånger starkare än vanliga dragkedjor och försvårar obehörig åtkomst till väskan. För ytterligare säkerhet har den en TSA-kombinationslås där dragkedjeglidarna enkelt klickar på plats. TSA-kombinationslåset gör att du kan säkra ditt bagage med din egen personliga kod och tillåter Transport Safety Authority (TSA) att kontrollera det utan att skada det med hjälp av en särskild nyckel. Det är obligatoriskt vid inresa till USA och Kanada. Invändigt är allt också väl genomtänkt med elastiska remmar för att hålla bagaget på plats, en dragkedjeförsedd nätficka och en avdelning med dragkedja i locket för att hålla ordning på dina saker. Slutligen finns det en liten långsmal dragkedjeförsedd ficka för småsaker. Delsey erbjuder 3 års världsgaranti på denna väska.
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.
Vi donerar allt överskott till cancerforskning