Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Nu går Delsey all-in och har omprövat sin försäljningssuccé Montmartre Air 2.0. Montmartre Air 2.0 GREEN är ett lätt mjukt fodral med en speciell fiberram för optimal stabilitet utan att kompromissa med vikten. Huvudmaterialet och fodret är tillverkat av återvunnet material. För att cementera stabiliteten är den också utrustad med 4 dubbla tysta spinnerhjul och dessutom. Fodralet är expanderbart - det vill säga det kan utökas till måtten 77,5x34x49 och rymmer därmed hela 118 liter. Med säkerhet i åtanke är resväskan utrustad med Delseys patenterade låssystem: SECURITECH® 2. Detta unika låssystem är 3 gånger starkare än vanliga dragkedjor och därmed också betydligt mer motståndskraftigt mot oönskad åtkomst till bagage. Avdragarna är också förstärkta och helgjutna och därmed nästan omöjliga att skala av. Återigen, med sinnesfrid i åtanke, har fodralet ett toppmonterat TSA-kombinationslås, där blixtlåsskenorna enkelt och säkert sätts in. TSA-lås krävs vid inresa till USA och Kanada. Detta lås gör det möjligt för säkerhetsmyndigheter att använda en speciell TSA-nyckel för att öppna resväskan, kontrollera innehållet och låsa den igen utan att skada låset. Fodralet har handtag upptill, på sidan och även på botten, så det är lätt att hantera. Den är välmöblerad med en stor framficka, adresshållare och i övrigt skyddade hörn. På baksidan hittar du en praktisk sparkplatta, så att du undviker att smutsa ner resväskan i onödan när den släpas iväg. Invändigt finns justerbara remmar och ett avtagbart och tvättbart foder (v/30°C) - en praktisk extra detalj. 5 års världsgaranti.
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.
Vi donerar allt överskott till cancerforskning