Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Delsey Pin Up 6-serien är en härligt mjuk resväska serie i 3 olika storlekar och 3 färger. Pin Up 6 är tillverkad av 100% återvunna material - både yttre och inre lager, så om du inte föredrar hårda resväksor och tycker att det är mer praktiskt med en mjuk resväska, då är Delsey Pin Up 6 ett utmärkt val. Resväskan är utrustad med 4 dubbla spinnerhjul för en bekväm och smidig åktur. Alla modeller har både topp- och sidohandtag samt integrerat TSA-kombinationslås. TSA-låset krävs vid inresa till USA och Kanada, och gör det möjligt för säkerhetspersonalen att kontrollera din resväska utan att förstöra låset. Endast TSA-myndigheterna har en TSA-nyckel, så ingen nyckel följer med din resväska. Det finns 2 praktiska yttre framfickor så att du lätt och snabbt kan komma åt de saker du behöver ha nära till hands. Dessutom hittar du ett stort rymligt huvudfack med elastiska band för att hålla ditt bagage på plats. Det är självklart helt fodrat invändigt och mycket praktiskt utformat med en separat ficka i locket, inklusive nätficka - så att allt hålls organiserat. Slutligen har vi gjort en liten avlång dragkedjeficka för alla småsaker i själva huvudfacket. De 2 större storlekarna kan expanderas och är utrustade med Delseys patenterade dubbla säkerhetslås, som är tre gånger starkare än vanliga blixtlås och extremt svåra att bryta upp. Med detta lås är du väl skyddad. Trolleysystemet har flera positioner beroende på resväskans storlek. Sammantaget är det en solid och användbar mjuk resväska serie. 3 års världsgaranti
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.