Ditt köp stödjer cancerforskningen. Läs mer här.

Delsey

Resväska Promenade Hard 55 Cm
3.999 kr
Färg:
M. blå
Leverans inom 2-4 dagar -
Frakt 0 kr
Ditt köp stödjer cancerforskning
NEYE ägs av NEYE-Fonden, som sedan 1977 har donerat allt överskott till cancerforskning.
Produktbeskrivning

Resväska Promenade Hard 55 Cm

Delsey Promenade Hard 2.0 har allt som krävs för att uppfylla önskan om en perfekt resväska. Den är ultrasäker med DELSEY PARIS' patenterade dubbla SECURITECH® 2-blixtlås, som är upp till tre gånger mer motståndskraftig mot intrång än en vanlig blixtlås. Resväskan har också en TSA-kombinationslås som låter dig säkra din packning med en personlig kod, samtidigt som Transport Safety Authority (TSA) kan få tillgång till att kontrollera ditt bagage utan att skada det, tack vare en specialnyckel. Detta är för övrigt ett krav vid inresa till USA/Kanada. Hjulen är speciellt designade för att ge den mest behagliga körupplevelsen med dual-density-hjul – vilket innebär två lager gummi med olika hårdhet som gör körningen smidig, tyst och bekväm. Hjulen kan rotera 360° för extra manövrerbarhet. Fodret i Delsey Promenade Hard 2.0 är tillverkat av återvunna material, vilket inte bara är bra för miljön utan visar också Delseys engagemang för hållbarhet. Det kan till och med tas bort och tvättas vid 30° - en superpraktisk detalj. Resväskan är uppdelad inuti i 2 utrymmen: Ett utrymme är avdelat med en blixtlås och har nätficka med blixtlås samt elastisk ficka för att packa bagaget säkert. På den andra sidan finns justerbara remmar för att hålla allt på plats. Resväskan kan dessutom expanderas – perfekt för allt extra du tar med dig hem från semestern! Du får 10 års global garanti för extra trygghet.

  • Storlek / 55x25,5x35
  • Liter / 39
  • Vikt / 3
  • Material / Polykarbonat
Produktnummer: 16475501101
Streckkod: 3219110529425
Leverantörs produktnummer: 00208880122
Leverans & Retur

Leverans

Leveranstid 2-4 dagar

Gratis frakt över 699 kr. För medlemmar endast 599 kr.

blobid2.png Click & Collect – Hämta gratis i NEYE-butik

 

Kundservice

Kundservice

Kan jag returnera varor köpta på webbutiken i en NEYE-butik?

Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.

Hur reklamerar jag min vara?

Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen

Kan jag reservera en vara online?

Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.

Vad gör jag om min vara är skadad vid leverans?

Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager

Vad gör jag om varan inte finns i lager i en NEYE-butik nära mig?

Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.

Vad gör jag om jag har frågor om en vara?

Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.

Får jag ett e-postmeddelande så jag kan se min beställning?

Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.

Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.

Hitta butik

Ange ditt postnummer och hitta din närmaste NEYE-butik

Hos NEYE stödjer du cancerforskningen

Vi säger inte att väskor kan rädda liv...men vi jobbar på det.

Vi donerar allt överskott till cancerforskning

Neye-Fondens donationer