Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Rempart är Delseys nya supersolida och stapelbara resväskserie. Just den här modellen är en så kallad trunkversion – med andra ord den traditionella trunken i version 2.0. Trunk är speciellt utvecklad för att passa alla transportsätt – i luften, till sjöss och på land. Dess mått, i kombination med handtaget monterat på framsidan av resväskan, gör den idealisk för bilens bagageutrymme – därav namnet, den är praktisk på tåget och även lämplig för flygresor eftersom den är så lätt och okomplicerad att hantera. De kan staplas på varandra stabilt och säkert utan att hela stapeln välter. Den har 4 dubbla spinnerhjul, så den går optimalt och mycket tyst. Rempart har ett snyggt ergonomiskt handtag på ett elegant multipositionsvagnsystem. Dessutom finns det naturligtvis också ett bekvämt topp- och sidohandtag. Fortfarande med säkerhet i åtanke är resväskan utrustad med ZipSECURITECH - Delseys patenterade dubbla säkerhetsdragkedja som är extra hållbar och bättre stöldsäker. Dragkedjan är designad i en smart kontrasterande färg, så den är lätt att upptäcka när man öppnar resväskan och dessutom är den utbyggbar, så det finns också plats för de måsten du nu har införskaffat på resan. Naturligtvis har resväskan också ett TSA-kombinationslås som krävs vid inresa till USA. Resväskan är utrustad med en QR-kod som tar dig till vår hemsida, där du kan skapa en Delsey-profil och till exempel registrera din produkt och därmed även aktivera din garanti, samt spara din kod för TSA-låset. Då har du allt på ett ställe, enkelt och smidigt. Fodret är tillverkat i återvunnet material och kan dras ut med dragkedja och tvättas i 30°. Det ena facket har en dragkedja med 2 separata nätfickor med dragkedja för olika småsaker, och det andra facket är utrustat med elastiska remmar så att dina packställ är välorganiserade. En 5-års världsgaranti tillhandahålls
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.