Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Shadow 5.0 - säker, superlätt. Shadow 5.0 hardshell-fodralet är tillverkat i återvunnen plast med en reptålig twillyta. Den har 4 dubbla 2-lagers mjuka spinnerhjul för en helt smidig och tyst körning. Den är utrustad med ett snyggt ergonomiskt handtag på ett elegant multipositionsvagnsystem och har även ett bekvämt topp- och sidohandtag. I sidohandtaget är en överviktsindikator integrerad, som slår ut vid 23 kg - dvs. den går från grönt till rött när du lyfter upp resväskan och den väger mer än 23 kg. På så sätt vet du att du har packat lite för mycket och riskerar att få betala för övervikt på flygplatsen. Bredvid det övre handtaget finns en överviktsindikator, så att du inte behöver betala extra om din resväska väger för mycket. Vi har monterat Delseys dubbla säkerhetsdragkedja Zip SECURITECH 2 på Shadow 5.0, som är betydligt starkare än konventionella dragkedjor och därmed säkerställer mot oönskad åtkomst till fodralet och brott på dragkedjan. Shadow 5.0 är utformad som en så kallad 50/50-konstruktion, vilket innebär att båda rummen är lika stora. Ingen mer obalans när du öppnar resväskan - båda sidorna håller lika mycket. Naturligtvis har resväskan ett TSA-kombinationslås som krävs vid inresa till USA. Resväskan är utrustad med en QR-kod som tar dig till vår hemsida, där du kan skapa en Delsey-profil och till exempel registrera din produkt och därmed även aktivera din garanti, samt spara din kod för TSA-låset. Då har du allt på ett ställe, enkelt och smidigt. Precis som resväskan är fodret tillverkat av återvunnet material och kan dras ut med dragkedja och tvättas i 30°. Det ena facket har en dragkedja med flera separata fickor med dragkedja samt en skoficka för att organisera ditt bagage optimalt, och det andra facket är utrustat med remmar så att allt håller sig på plats. Slutligen finns det också en speciell AirTag/Smart Tag-ficka. 5 års världsgaranti.
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.
Vi donerar allt överskott till cancerforskning