Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Smart, säker och miljövänlig kabinväska med en super praktisk frontficka för din bärbara dator eller surfplatta. Shadow 5.0 hårdskalig expanderbar väska är tillverkad av återvunnen plast och har 4 dubbla 2-lagers mjuka spinnerhjul som ger en helt smidig och ljudlös åktur. Den är utrustad med ett elegant ergonomiskt handtag på ett mångsidigt flerpositions trolleysystem samt bekväma handtag på toppen och sidorna. Vi har installerat Delseys dubbla säkerhetsdragkedja, Zip SECURITECH 2, på Shadow 5.0, vilken är betydligt starkare än konventionella dragkedjor och säkerställer skydd mot oönskad åtkomst till väskan samt dragkedjebrott. Väskan har självklart en TSA-kombinationslås, som krävs vid resor till USA. En smart detalj är den inbyggda USB-porten i låset för dina mobila enheter. Kufferten är utrustad med en QR-kod som tar dig till vår webbplats där du kan skapa en Delsey-profil, registrera ditt produkt, aktivera din garanti och spara din kod till TSA-låset. Så har du allt samlat på ett ställe, enkelt och praktiskt. Fodret i kufferten är också tillverkat av återvunnet material och kan tas ut och tvättas vid 30°. Det ena rummet har en avskiljande dragkedja med en separat ficka med dragkedja, och det andra rummet är utrustat med remmar för att hålla allt på plats. Produkten levereras med 5 års världsgaranti.
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.