Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Smart, säkert och miljövänligt kabinfodral med superpraktisk mjuk framficka för din PC eller surfplatta. Shadow 5.0 expanderbara hårda skal resväska är tillverkad i återvunnen plast med en anti-repa kypert yta. Den har 4 dubbla 2-lagers mjuka spinnerhjul för en helt jämn och tyst körning. Den är utrustad med ett snyggt ergonomiskt handtag på ett elegant flerläges vagnsystem och har även ett bekvämt topp- och sidohandtag. Vi har installerat Delseys dubbla säkerhetsdragkedja Zip SECURITECH 2 på Shadow 5.0, som är betydligt starkare än konventionella blixtlås och därmed skyddar mot oönskad åtkomst till fodralet och brott på blixtlåset. Resväskan har naturligtvis ett TSA-kombilås, vilket krävs vid inresa i USA. En liten smart detalj är den inbyggda USB-porten i låset för dina mobila enheter. Resväskan är utrustad med en QR-kod, som tar dig till vår hemsida, där du kan skapa en Delsey-profil, registrera din produkt och därmed även aktivera din garanti, samt spara din kod till TSA-låset. Då har du allt samlat på ett ställe, enkelt och praktiskt. Fodret är liksom resväskan tillverkat av återvunnet material och kan dras ut och tvättas i 30°. Det ena facket har ett fack med dragkedja och en separat ficka med dragkedja och det andra facket är försett med remmar för att hålla allt på plats. 5 års världsomspännande garanti.
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.