Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Res med stil och elegans med Delsey's Châtelet 2.0. Châtelet 2.0 utstrålar äkta parisisk vintagelyx. Elegant, praktisk och ergonomisk design är de viktigaste egenskaperna hos detta bagage. Dess innovativa format i kombination med de fyra robusta och mycket manövrerbara dubbelhjulen gör den bekväm att rulla vart du än går. Dess fyrkantiga form öppnar upp nya möjligheter i ditt sätt att resa och gör den idealisk för bil- eller tågresor. Den är utrustad med ett fint ergnomiskt handtag på ett lyxigt multipositionsvagnsystem och sidohandtag. Hörnen är extra förstärkta och resväskan har naturligtvis ett TSA-kombinationslås som krävs vid inresa till USA. Likaså är resväskan utrustad med ZipSECURITECH - Delseys patenterade dubbla säkerhetsdragkedja som är extra slitstark och bättre stöldsäker. På baksidan av resväskan hittar du en QR-kod som tar dig till vår hemsida, där du kan skapa en Delsey-profil och t.ex. registrera din produkt och därmed också aktivera din garanti, samt spara din kod för TSA-låset. Då har du allt på ett ställe, enkelt och smidigt. Att packa resväskan har aldrig varit så enkelt! Insidan av din resväska har två fack utrustade med justerbara remmar för att utnyttja det tillgängliga utrymmet maximalt och låta dig förvara så många saker som möjligt. De två fickorna kan användas för att förvara dina skor och smutstvätt och hålla resten av dina kläder skyddade när du till exempel reser från plats till plats. 10 års världsgaranti ges på denna lyxiga resväska.
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.