Delsey

Resväska Trunk Shadow 5.0 73 CM
3.599 kr
Färg:
Svart
Leverans inom 1-4 dagar -
Frakt 0 kr
Ditt köp stödjer cancerforskning
NEYE ägs av NEYE-Fonden, som sedan 1977 har donerat allt överskott till cancerforskning.
Produktbeskrivning

Resväska Trunk Shadow 5.0 73 CM

Shadow 5.0 - säker och superslätt. Just denna modell är en så kallad trunk-version - med andra ord den traditionella resväskan i version 2.0. Trunk är specifikt utvecklad för att passa alla typer av resor - till luften, till havs och till lands. Dess dimensioner tillsammans med handtaget som är monterat på framsidan av väskan gör den idealisk för bagageutrymmet i bilen - därav namnet, den är praktisk på tåget och också lämplig för flygresor eftersom den är så lätt och enkel att hantera. Shadow 5.0 hårdskalig trunk är tillverkad av återvunnen plast med en reptålig twillyta. Den har 4 dubbla 2-lagers mjuka spinnerhjul för en helt smidig och ljudlös körning. Den är utrustad med ett lyxigt ergonomiskt handtag på ett elegant flerpositioners trolleysystem och har också ett bekvämt handtag på toppen och sidorna. I sidohandtaget är en överviktsindikator integrerad, som aktiveras vid 23 kg - det vill säga den går från grönt till rött när du lyfter väskan och den väger mer än 23 kg. Därmed vet du att du har packat lite för mycket och riskerar att behöva betala övervikt på flygplatsen. Vi har monterat Delseys dubbla säkerhetsdragkedja, Zip SECURITECH 2, på Shadow 5.0, vilket är betydligt starkare än vanliga dragkedjor och säkerställer skydd mot oönskad åtkomst till väskan samt dragkedjebrott. Shadow 5.0 är designad som en så kallad 50/50 konstruktion, vilket innebär att båda utrymmena är lika stora. Sluta med obalansen när du öppnar väskan - båda sidorna rymmer lika mycket. Väskan har självklart en TSA-kombinationslås, vilket krävs vid resor till USA. Väskan är utrustad med en QR-kod som tar dig till vår webbplats där du kan skapa en Delsey-profil och till exempel registrera ditt produkt och därmed aktivera din garanti, samt spara din kod till TSA-låset. Så har du allt samlat på ett ställe, enkelt och praktiskt. Fodret är likaså tillverkat av återvunnet material och kan dras ut och tvättas vid 30°. Det ena rummet har en avskiljande dragkedja med flera separata dragkedjefickor samt en skoficka för att kunna organisera ditt bagage optimalt, och det andra rummet är utrustat med remmar så att allt hålls på plats. Slutligen finns det även en speciell ficka för AirTag/Smart Tag. 5 års världsgaranti.

  • Storlek / 74,5x35,5x42
  • Liter / 90
  • Vikt / 4.5
  • Material / Återvunnen plast
Produktnummer: 16482800015
Streckkod: 3219110521559
Leverantörs produktnummer: 00287881800
Leverans & Retur

Leverans

Leveranstid 1-4 dagar

Gratis frakt över 699 kr. För medlemmar endast 599 kr.

blobid2.png Click & Collect – Hämta gratis i NEYE-butik

 

Kundservice

Kundservice

Kan jag returnera varor köpta på webbutiken i en NEYE-butik?

Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.

Hur reklamerar jag min vara?

Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen

Kan jag reservera en vara online?

Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.

Vad gör jag om min vara är skadad vid leverans?

Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager

Vad gör jag om varan inte finns i lager i en NEYE-butik nära mig?

Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.

Vad gör jag om jag har frågor om en vara?

Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.

Får jag ett e-postmeddelande så jag kan se min beställning?

Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.

Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.

Hitta butik

Ange ditt postnummer och hitta din närmaste NEYE-butik

Hos NEYE stödjer du cancerforskningen

Tack för att du gör skillnad

Som kund hos NEYE är du med och gör en stor skillnad, eftersom vi skänker hela vårt överskott till cancerforskning.

För oss är värdet och meningsfullheten i att bidra till ett så viktigt ändamål det absolut bästa med att arbeta på NEYE. Oavsett vilken roll vi har kan man säga att vårt jobb i grunden handlar om att samla in pengar till cancerforskning.