Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Delsey har tänkt igenom designen av Parvis Plus trolley-datorryggsäck. Till skillnad från många andra trolley-ryggsäckar på marknaden har Delsey placerat ryggsäcksremmarna framtill, vilket gör att hjulen vänder sig bort från kroppen när väskan bärs på ryggen. Detta förhindrar att smuts och skräp hamnar på kläderna – en smart men viktig detalj. Remmarna ligger i dragkedjefickan framtill och kan enkelt tas fram när de behövs och lika smidigt gömmas undan igen. Trolleyryggsäcken har 2 hjul och en bra enkel dragstång som enkelt dras ut och smidigt förvaras bakom en dragkedja efter användning. Inuti är väskan superpraktiskt inredd med en välorganiserad frontficka där allt får sin plats och är lättåtkomligt. Överst utvändigt finns även en liten dragkedjeförsedd ficka för det du behöver snabb åtkomst till, som till exempel dina nycklar eller telefon. Mitt i trolleyryggsäcken, och därmed bäst skyddad, finns en fodrad ficka för din 17.3-tums dator och baktill ytterligare ett rum med gott om plats för vad du än behöver på resan. Ryggsäcken har ett bärhandtag och bekväma, justerbara breda axelremmar. Slutligen har ryggsäcken 2 sidofickor med blixtlås för exempelvis vattenflaska eller olika kablar. Det lämnas 3 årsglobal garanti.
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.
Vi donerar allt överskott till cancerforskning