Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Wagram – Delseys nya eleganta businessserie i tidlös design. De utsökta läderapplikationerna fulländar designen och gör den just så mer raffinerad än så många andra modeller. Materialet är i ballistisk nylon vilket gör den mycket slitstark och väskan väger ingenting! Ryggsäcken har ett bra handtag upptill och justerbara axelremmar. Ryggen är skumfodrad och ergonomiskt utformad för att vara bekväm att bära. På baksidan hittar du även en hemlig ficka med dragkedja för de saker du vill ta extra väl hand om. Det är också möjligt att lägga ner jerkväskan över ett draghandtag på en resväska om det behövs. Ryggsäcken har två fack och dessutom en mängd praktiska fickor för alla ändamål. Likaså är det utbyggbart om du bara har lite extra med en dag. Den erbjuder också geniala funktioner som den interna anti-RFID-fickan som skyddar mot felaktig hackning av din mobila enhet. Det finns också en extern USB-port som är direkt ansluten till en innerficka där du kan lägga din powerbank för att ladda dina enheter när du är på språng. Med de 2 sidofickorna finns det också alltid plats för vattenflaskan eller annat du kan behöva i en snabb vändning. Wagram är även utrustad med en QR-kod som tar dig till vår hemsida, där du kan skapa en Delsey-profil och till exempel registrera din produkt och på så sätt aktivera din garanti, samt spara din kod för TSA-låset. Då har du allt på ett ställe, enkelt och smidigt. Innerfodret är tillverkat av ett nytt supermjukt återvunnet material med antibakteriella och antivirala egenskaper (Silvadur by DuPont) och själva inredningen lämnar inget övrigt att önska. Det finns ett fack för din bärbara dator 17,3', ett fack för din surfplatta, ett speciellt fack för kablar och olika andra praktiska fack för alla dina nödvändigheter. Kort sagt – ett bra val när du behöver en elegant men ändå praktisk, hållbar och säker datorryggsäck.
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.
Vi donerar allt överskott till cancerforskning