Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Wagram - Delseys nya eleganta businessserie med en tidlös design. De eleganta läderapplikationerna fulländar designen och lyfter den till en nivå av förfining som få andra modeller kan matcha. Tillverkad i ballistiskt nylon är den otroligt hållbar samtidigt som ryggsäcken knappt väger någonting! Den har en stark handtag på toppen och justerbara axelremmar. Ryggen är vadderad med skum och ergonomiskt utformad för en behaglig bäring. På baksidan hittar du även en hemlig ficka med dragkedja för dina värdefulla ägodelar. Dessutom kan ryggsäcken enkelt fästas över handtaget på en resväska vid behov. Med två fack och en mängd praktiska fickor för alla behov, samt möjlighet till expansion när du behöver ta med lite extra, är den anpassningsbar. Den har smarta funktioner som en inbyggd anti-RFID-ficka för att säkra din mobila enhet från obehörig åtkomst. Dessutom finns en yttre USB-port direkt kopplad till en intern ficka där du kan placera din powerbank för att ladda dina enheter när du är på språng. Med två sidofickor finns också alltid plats för vattenflaskan eller andra nödvändigheter du behöver snabbt åtkomst till. Wagram är även utrustad med en QR-kod som tar dig till vår webbplats där du kan skapa en Delsey-profil, registrera din produkt och aktivera din garanti samtidigt som du enkelt sparar din TSA-låskod. Allt på ett ställe, smidigt och praktiskt. Det invändiga fodret är gjort av ett nytt återvunnet supermjukt material med antibakteriella och antivirala egenskaper (Silvadur by DuPont) och den interna layouten lämnar inget att önska. Här finns ett fack för din 15,6’’ bärbara dator, ett fack för din surfplatta, speciella fack för kablar och andra praktiska detaljer för att hålla allt organiserat. Kort sagt - ett utmärkt val när du behöver en elegant men praktisk, hållbar och säker datorryggsäck. Vi erbjuder 3 års global garanti.
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.
Vi donerar allt överskott till cancerforskning