Ditt köp stödjer cancerforskningen. Läs mer här.

Eastpak

Midjeväska Cnnct F Pouch
399 kr
Färg:
Svart
Leverans inom 2-5 dagar -
Frakt från 49 kr
Ditt köp stödjer cancerforskning
NEYE ägs av NEYE-Fonden, som sedan 1977 har donerat allt överskott till cancerforskning.
Produktbeskrivning

Midjeväska Cnnct F Pouch

Axelväskan Cnnct F Pouch är inte bara en väska, det är en intelligent lösning för din dagliga förvaring av värdesaker. Denna eleganta axelväska kombinerar form och funktion på ett sätt som gör den till ett oumbärligt tillbehör för alla situationer. Med sin slanka design och kompakta storlek är denna mini-pungväska den perfekta följeslagaren för dem som vill resa lätt utan att kompromissa med förvaringsutrymme. Trots sin lilla storlek erbjuder den fortfarande gott om plats för dina väsentliga ägodelar tack vare sitt huvudfack med en dragkedjeförsedd ficka på insidan. Här kan du säkert förvara dina nycklar, pengar, kreditkort och andra värdesaker, allt på ett organiserat och tillgängligt sätt. Denna väska är också designad med din komfort i åtanke. Den justerbara axelremmen gör det möjligt för dig att anpassa längden så att du kan bära den på det mest bekväma sättet, antingen över axeln eller tvärs över kroppen. Detta gör den idealisk för långa dagar på språng eller resor där du vill hålla dina händer fria. Med sina praktiska kortfack behöver du aldrig mer rota runt i din väska för att hitta dina betalkort eller ID. De är lättillgängliga och säkert förvarade så att du alltid har dem nära till hands.

  • Storlek / 20x10x2,5
  • Liter / 1
  • Vikt / 0.13
  • Material / Polyamid
Produktnummer: 16331800000
Streckkod: 196246680820
Leverantörs produktnummer: EK0A5BEC5A21
Leverans & Retur

Leverans

Leveranstid 2-5 dagar

Gratis frakt över 699 kr. För medlemmar endast 599 kr.

blobid2.png Click & Collect – Hämta gratis i NEYE-butik

 

Kundservice

Kundservice

Kan jag returnera varor köpta på webbutiken i en NEYE-butik?

Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.

Hur reklamerar jag min vara?

Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen

Kan jag reservera en vara online?

Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.

Vad gör jag om min vara är skadad vid leverans?

Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager

Vad gör jag om varan inte finns i lager i en NEYE-butik nära mig?

Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.

Vad gör jag om jag har frågor om en vara?

Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.

Får jag ett e-postmeddelande så jag kan se min beställning?

Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.

Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.

Hitta butik

Ange ditt postnummer och hitta din närmaste NEYE-butik

Hos NEYE stödjer du cancerforskningen

Vi säger inte att väskor kan rädda liv...men vi jobbar på det.

Vi donerar allt överskott till cancerforskning

Neye-Fondens donationer