Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Resväskan Transit'R från Eastpak är en utmärkt resekamrat med flera praktiska funktioner. Resväskan har två stora fack som gör det enkelt att organisera och packa dina tillhörigheter. Den inbyggda uppdelningen gör packningen mer effektiv. De inre remmarna säkerställer att innehållet förblir säkert på plats under transport, vilket är särskilt användbart för att undvika skador på dina tillhörigheter. Det inbyggda TSA-låssystemet erbjuder extra säkerhet och gör det enklare för dig att resa till och från destinationer, särskilt när du reser till USA där TSA-inspektion kan vara nödvändig. Resväskan är lätt att manövrera tack vare två stabila hjul som rullar smidigt. Detta gör det lättare att ta med sig på språng, särskilt på hektiska flygplatser eller i stadsmiljöer. Designen med skyddande kanter gör resväskan extra hållbar och motståndskraftig mot stötar och slag, vilket kan vara avgörande för att bevara resväskans integritet under resor. Resväskan är tillverkad av hållbart och högkvalitativt polyester, vilket gör den lätt att rengöra och snabb att torka om den blir utsatt för regn. Detta är idealiskt för att skydda dina tillhörigheter och behålla resväskans utseende. Sammantaget verkar det som att Resväskan Transit'R från Eastpak erbjuder både funktionalitet och hållbarhet, vilket är avgörande för en bra reseupplevelse.
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.
Vi donerar allt överskott till cancerforskning