Ditt köp stödjer cancerforskningen. Läs mer här.

Medlemserbjudande

Eastpak

Resväska Transit'R Str L
2.049 kr
1.536,75 kr
Medlemspris - Logga in och få rabatt
Färg:
Svart denim
Leverans inom 2-4 dagar -
Frakt 0 kr
Ditt köp stödjer cancerforskning
NEYE ägs av NEYE-Fonden, som sedan 1977 har donerat allt överskott till cancerforskning.
Produktbeskrivning

Resväska Transit'R Str L

Resväskan Transit'R från Eastpak är en utmärkt resekamrat med flera praktiska funktioner. Resväskan har två stora fack som gör det enkelt att organisera och packa dina tillhörigheter. Den inbyggda uppdelningen gör packningen mer effektiv. De inre remmarna säkerställer att innehållet förblir säkert på plats under transport, vilket är särskilt användbart för att undvika skador på dina tillhörigheter. Det inbyggda TSA-låssystemet erbjuder extra säkerhet och gör det enklare för dig att resa till och från destinationer, särskilt när du reser till USA där TSA-inspektion kan vara nödvändig. Resväskan är lätt att manövrera tack vare två stabila hjul som rullar smidigt. Detta gör det lättare att ta med sig på språng, särskilt på hektiska flygplatser eller i stadsmiljöer. Designen med skyddande kanter gör resväskan extra hållbar och motståndskraftig mot stötar och slag, vilket kan vara avgörande för att bevara resväskans integritet under resor. Resväskan är tillverkad av hållbart och högkvalitativt polyester, vilket gör den lätt att rengöra och snabb att torka om den blir utsatt för regn. Detta är idealiskt för att skydda dina tillhörigheter och behålla resväskans utseende. Sammantaget verkar det som att Resväskan Transit'R från Eastpak erbjuder både funktionalitet och hållbarhet, vilket är avgörande för en bra reseupplevelse.

  • Storlek / 79x40x33
  • Liter / 121
  • Vikt / 3.68
  • Material / Polyester
Produktnummer: 15758410044
Streckkod: 196010256046
Leverantörs produktnummer: EK0A5BA977H1
Leverans & Retur

Leverans

Leveranstid 2-4 dagar

Gratis frakt över 699 kr. För medlemmar endast 599 kr.

blobid2.png Click & Collect – Hämta gratis i NEYE-butik

 

Kundservice

Kundservice

Kan jag returnera varor köpta på webbutiken i en NEYE-butik?

Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.

Hur reklamerar jag min vara?

Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen

Kan jag reservera en vara online?

Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.

Vad gör jag om min vara är skadad vid leverans?

Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager

Vad gör jag om varan inte finns i lager i en NEYE-butik nära mig?

Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.

Vad gör jag om jag har frågor om en vara?

Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.

Får jag ett e-postmeddelande så jag kan se min beställning?

Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.

Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.

Hitta butik

Ange ditt postnummer och hitta din närmaste NEYE-butik

Hos NEYE stödjer du cancerforskningen

Vi säger inte att väskor kan rädda liv...men vi jobbar på det.

Vi donerar allt överskott till cancerforskning

Neye-Fondens donationer