Ditt köp stödjer cancerforskningen. Läs mer här.

Eastpak

Ryggsäck Gerys 16"
899 kr
Färg:
Svart/Grön
Leverans inom 1-4 dagar -
Frakt 0 kr
Ditt köp stödjer cancerforskning
NEYE ägs av NEYE-Fonden, som sedan 1977 har donerat allt överskott till cancerforskning.
Produktbeskrivning

Ryggsäck Gerys 16"

Ryggsäcken Gerys är en smart och rymlig ryggsäck som är den idealiska följeslagaren både för arbete, skola och äventyr. Den är designad med praktiska funktioner för att tillgodose dina behov och hålla dina saker organiserade under resan. Denna ryggsäck har två huvudfack, vilket gör det möjligt för dig att enkelt separera dina tillhörigheter. Dragkedjeförseglade fack ger snabb åtkomst och säker förvaring av dina viktigaste saker, såsom böcker, anteckningsblock, elektroniska enheter och mer. Dessutom har den en inbyggd laptopsleeve som kan rymma de flesta 16-tums enheter och skyddar din teknik mot stötar och repor under transporten. Förutom de interna facken har denna ryggsäck en praktisk flaskhållare på sidan så att du enkelt kan komma åt din vätska när du är på språng. Det finns också en elastisk snodd som gör att du kan fästa extra utrustning eller tillbehör, som en jacka eller ett par skor, vilket gör det enkelt att transportera extra saker utan att fylla huvudfacken. Ryggsäcken är tillverkad av hållbart 100% polyester material som säkerställer långvarig användning och motstår slitage och tårar. För ökad komfort har den en vadderad ryggpanel och justerbara axelremmar som gör att du kan anpassa passformen efter din kropp.

  • Storlek / 46x32x17
  • Liter / 21
  • Vikt / 0.77
  • Material / Polyester
Produktnummer: 16373600259
Streckkod: 195439958159
Leverantörs produktnummer: EK0A5BFZ4O41
Leverans & Retur

Leverans

Leveranstid 1-4 dagar

Gratis frakt över 699 kr. För medlemmar endast 599 kr.

blobid2.png Click & Collect – Hämta gratis i NEYE-butik

 

Kundservice

Kundservice

Kan jag returnera varor köpta på webbutiken i en NEYE-butik?

Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.

Hur reklamerar jag min vara?

Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen

Kan jag reservera en vara online?

Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.

Vad gör jag om min vara är skadad vid leverans?

Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager

Vad gör jag om varan inte finns i lager i en NEYE-butik nära mig?

Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.

Vad gör jag om jag har frågor om en vara?

Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.

Får jag ett e-postmeddelande så jag kan se min beställning?

Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.

Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.

Hitta butik

Ange ditt postnummer och hitta din närmaste NEYE-butik

Hos NEYE stödjer du cancerforskningen

Vi säger inte att väskor kan rädda liv...men vi jobbar på det.

Vi donerar allt överskott till cancerforskning

Neye-Fondens donationer