Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
DESIGN OCH INNOVATION I VÄRLDSKLASS! EPIC Athem kombinerar banbrytande funktioner och en fängslande design som aldrig förr. Den slående, estetiska designen är unik i sitt uttryck, med sina eleganta linjer och unika stil presterar EPIC Athem med sina funktioner i styrka kombinerat med låg vikt samt förstärker också din personliga stil när du reser. Skalet är tillverkat i en uni-body högkvalitativ, lätt polypropen. Detta lätta men ändå robusta material är ett bevis på hållbarhet, designat för att motstå påfrestningar vid resor och för att säkerställa att dina tillhörigheter förblir säkra och intakt under hela din resa. Genom innovation, stil och hållbarhet omdefinierar EPIC Anthem din reseupplevelse i många år framöver. FUNKTIONER: Lättrullande och tåliga 4[X]™ hjulsystem med EPIC standardfäste som är en revolutionerande uppfinning från EPIC. Vi ser framtiden i lätt utbytbara hjul med standardmontering. Detta patenterade system gör det mycket enkelt att byta hjulen, antingen till nya om du sliter ut dem, eller till en annan hjulmodell som passar dina behov. SPACE-BOOST™ expanderfunktion är lite magi i form av en dragkedja. Använd dragkedjan för att expandera din resväska att eller stäng den om inte behovet finns, enkelt och smidigt. Flerstegs trolleystativ i slitstark och lätt aluminium. Helfodrad insida med avdelare och packningsband. Förutom att alla komponenter är otroligt smidiga och stabila och hjulen rullar lätt är alla komponenter också utbytbara och utbytbara i händelse av att du så småningom skulle slita ut dem. 5 års garanti. Ett bra val!
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.
Vi donerar allt överskott till cancerforskning