Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
EPIC Discovery NEO är vår mest populära mjukkollektion. Den är utrustad med all den senaste tekniken som du kan förvänta dig av en modern mjuk vagn. Vi använder fortfarande vårt beprövade airFRAME-chassi, vilket gör Discovery NEO mycket stabil och stark vid denna låga vikt. Att vara på resande fot med EPIC DISCOVERY är också enkelt. Med en välutrustad interiör, komplett med skiljevägg och packband, är det möjligt att ta med allt. SpaceBOOST-expanderfunktionen, på alla storlekar, ger dig extra utrymme när du behöver det. De två ytterfickorna är perfekta för att packa saker som du vill ha enkel åtkomst till. En annan bra funktion är vårt nya DualLOWFAT 4X-hjulsystem. De infällda hjulen ger extra stabilitet och ger dig 10 % mer packutrymme. Däcket är tillverkat med en mjuk men ändå slitstark och supertyst beläggning och stöds av dubbla, förseglade patronlager för extra rullförmåga och längre livslängd. Allt detta förpackat i en modern och elegant design. AIRFRAME™ Vi har alltid gjort bra mjuka vagnar. ® Efter år av utveckling hittade vi Super-Light gjort rätt! Förutom att vara lätt måste en mjuk vagn vara styv och stark, så vi utvecklade airFRAME-chassit. Den är utrustad med en lätt ram av en specialformad och skuren polypro- pyleplatta i kombination med ett starkt trådsystem. DISCOVERY NEO kommer med 5 års garanti!
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.
Vi donerar allt överskott till cancerforskning