Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
SPIN är den senaste medlemmen i EPIC-familjen. En tidlös och lyxig skandinavisk design. Som alltid har vi användaren i åtanke för att uppnå den perfekta resepartnern. Vagnen har en maximal kapacitet, en "boxig" design, gjuten i ett toppmodernt, helt nytt Duralite+-material och förseglad med ett matt toppskikt som motverkar skrapning. Inuti hittar du en välutrustad, färgmatchad interiör, komplett med dubbla avdelare och fickor, som säkerställer packning till max. Alla exteriöra komponenter är av högsta kvalitet och naturligtvis färgmatchning för att kröna detta mästerverk. Den nya lyxiga löparen med dragkedja går exakt och smidigt och ger dig extra skydd. EPIC SPIN innehåller vår revolutionerande och nya uppfinning, EPIC STANDARD. Vi ser framtiden i enkelt utbytbara hjul med standardmontering. Detta patenterade system gör det mycket enkelt att byta hjul, antingen till nya om du sliter ut dem, eller till en annan hjulmodell som passar dina behov. EPISK ® 5 ÅRS FULL RUSTNINGSGARANTI™. Produkter med denna garanti täcks under en period av 5 år mot defekter i mått och utförande från det ursprungliga inköpsdatumet. Om skalet på din vagn skulle gå sönder av någon anledning, även på grund av hantering av tredje part (t.ex. flygbolag), kommer vi att ersätta det utan kostnad, var som helst i världen.
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.
Vi donerar allt överskott till cancerforskning