Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Smart modell från Figuretta. Denna plånbok är RFID-säker, vilket innebär att informationstjuvar inte kan stjäla kortens information medan de finns i din plånbok. Det innebär att kontaktlös betalning inte kan ske när ditt kort finns i din plånbok eller annan form av automatisk avläsning! Super smart! När du sedan tar ut korten ur plånboken kan du självklart använda dem för att betala kontaktlöst själv.En annan smart sak med denna korthållare är att den har plats för en Apple AirTag utvecklad av Apple för att spåra dina saker. AirTag är utformad för att fungera som en nyckelsökare för att hjälpa dig hitta dina personliga föremål. I själva kortinnehavaren gäller detta: Dina kreditkort, körkort, medlemskort mm. placeras i öppningen och trycks på plats. När ett kort ska användas trycker du helt enkelt på den svarta knappen längst ner och vips så hittar du enkelt ditt kort. Beroende på tjockleken på korten och om de är präglade eller inte (på t.ex. Dankort och visakort är namn och kortnummer fysiskt markerade) kan det finnas upp till 6 kort i hållaren: - med prägling max. 4 kort och utan prägling max. 6 kort. Korten kommer ut ur Figuretta Cardprotector, som en fläkt, och det är på så sätt väldigt enkelt att ta ut det önskade kortet. När den behöver sättas tillbaka på plats är det bara att sätta tillbaka den och trycka på alla korten. Det patenterade systemet säkerställer alltså att korten inte glider mot varandra, vilket minskar slitaget på magnetremsan och chippet. Ett enda klick ger dig snabb och enkel tillgång till dina viktigaste kort. Utöver utrymmet i kortskyddet finns det även plats för flera fler kort, lappar och kuponger. Väskan stängs med en tryckknapp.
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.
Vi donerar allt överskott till cancerforskning