Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Drag- och packväskan från flatonista-serien är den perfekta sminkväskan för dig som vill ha koll på dina skönhetsprodukter. Väskans praktiska design gör det enkelt att ha med sig alla dina favoritprodukter på språng, samtidigt som du får en bra överblick över allt du har med dig. Med pull and pack-väskan från Gillian Jones kan du enkelt bära med dig alla dina sminkprodukter, utan att behöva släpa runt på en stor och krånglig sminkväska. Väskans smarta design gör det enkelt att dra ihop snöret, så väskan tar minimalt med plats. På så sätt kan du enkelt bära den i din vardagsväska, på semestern eller när du är på resande fot. Denna necessär har inte bara en platsbesparande design, den är också extremt praktisk för att hålla koll på dina produkter. Inuti väskan finns en ficka med dragkedja där du kan förvara dina mindre produkter och elastiska band till dina sminkborstar. Detta gör att du kan organisera din makeup så att du alltid enkelt kan hitta det du letar efter. Utöver den praktiska designen och organisationen av dina produkter har drag- och packväskan även en ficka på utsidan av väskan, som stängs med kardborre. Fickan kan användas för ytterligare förvaring av småsaker som smycken, hårspännen eller andra skönhetsprodukter. Den utrymmesbesparande drag- och packväskan från Gillian Jones är den perfekta sminkväskan för att organisera dina skönhetsprodukter när du är på språng. Med en praktisk ficka med dragkedja, extra förvaringsfickor är det lätt att hålla reda på alla dina sminksaker. Om toalettväskan blir smutsig kan den tvättas i tvättmaskinen i 30 grader, med låg centrifugering. Torktumla även på låg värme. Fodret på drag- och packväskan är gjord av 100 % återvunnen plast.
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.