Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
JEVAs lätta ryggsäck SQUARE är en funktionell ryggsäck för "unga" skolbarn i årskurserna 2-5. SQUARE-ryggsäcken är gjord för barn och har en mycket låg vikt - ditt barn kan bära högst 10-15 % av sin egen vikt. JEVAs SQUARE-ryggsäckar för barn har en ergonomisk stödrygg och väger endast 1010 gram inklusive den medföljande gympapåsen/miniryggsäcken. Volym 23 + 9 liter i miniryggsäcken. Stort isolerat fack för matlåda och hållare för vattenflaska på sidan. Vadderad ficka för surfplatta/PC på ryggsäckens baksida. Många häftiga färger och tryck för både pojkar och flickor. En "kort" ryggsäck anpassad för barn, så att de inte bär en för stor ryggsäck. Du kan få en verklig känsla för storleken och utformningen genom att titta på videon nedan. 2 stora fack, varav ett med organizer och en mobilficka, samt flera framfickor, varav en för en gympapåse/ryggsäck med justerbara remmar. Extra stort och helt isolerat fack för matlåda, samt en flaskhållare på sidan. Den vadderade PC-fickan är upphöjd från botten för att förhindra att datorn stöter i golvet. Ergonomisk rygg med 3-punktsstöd, samt vadderade, facetterade remmar och justerbar bröstrem, samt justerbart och avtagbart smart midjebälte. Smarta elastiska band vid justering av remmarna, som säkerställer en fast placering.
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.
Vi donerar allt överskott till cancerforskning