Ditt köp stödjer cancerforskningen. Läs mer här.

JEVA

Ryggsäck Supreme Cosmos
1.169 kr
Färg:
Blå blomma
Leverans inom 2-4 dagar -
Frakt 0 kr
Ditt köp stödjer cancerforskning
NEYE ägs av NEYE-Fonden, som sedan 1977 har donerat allt överskott till cancerforskning.
Produktbeskrivning

Ryggsäck Supreme Cosmos

Stor dubbelryggsäck med isolerat matfack. Supreme är JEVAs 2-i-1-ryggsäck som passar som skolväska för äldre barn, tonåringar och vuxna. Supreme är en smart 30 + 10 liter 2-i-1-ryggsäck med extra utrymme för böcker, pennfack, matlåda och dator. Den huvudsakliga ryggsäcken har två stora fack, varav den främre innehåller en organizer och en mobiltelefonficka. I det bakre facket har ryggsäcken en vadderad datorficka. På väskans framsida finns en stor framficka som är isolerad och därmed fungerar utmärkt för matlådor och även rymmer större sådana. Framfickan har också ett smart elastiskt band för förvaring av till exempel hjälm, tröja, filt eller jacka. Ryggsäcken är utrustad med funktionella "kissing-blixtlås" (två polyesterkanter möts och skyddar dragkedjorna från regn och smuts). Supreme har en avtagbar miniryggsäck på 10 liter på väskans framsida, som enkelt kan tas av - miniryggsäcken har justerbara remmar, ett stort fack och en framficka. Ryggsäckens fantastiskt ergonomiska rygg med tre mjuka stödpunkter, tillsammans med de fasetterade remmarna, den justerbara bröstremmen och det smarta avtagbara midjebältet säkerställer 100 % optimal viktfördelning och bärkomfort. Smarta elastiska band vid justering av remmarna används för att låsa den valda justeringen av bandlängden och kan också användas för att samla upp överflödig remlängd. Två stora sidofickor används för t.ex. en vattenflaska eller andra saker som du vill ha nära till hands.

  • Storlek / 45x32x17
  • Liter / 30
  • Vikt / 1.06
  • Material / Nylon
  • Årskurs / Årskurs 2-4
Produktnummer: 15886630400
Streckkod: 5705503326989
Leverantörs produktnummer: 326-98
Leverans & Retur

Leverans

Leveranstid 2-4 dagar

Gratis frakt över 699 kr. För medlemmar endast 599 kr.

blobid2.png Click & Collect – Hämta gratis i NEYE-butik

 

Kundservice

Kundservice

Kan jag returnera varor köpta på webbutiken i en NEYE-butik?

Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.

Hur reklamerar jag min vara?

Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen

Kan jag reservera en vara online?

Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.

Vad gör jag om min vara är skadad vid leverans?

Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager

Vad gör jag om varan inte finns i lager i en NEYE-butik nära mig?

Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.

Vad gör jag om jag har frågor om en vara?

Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.

Får jag ett e-postmeddelande så jag kan se min beställning?

Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.

Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.

Hitta butik

Ange ditt postnummer och hitta din närmaste NEYE-butik

Hos NEYE stödjer du cancerforskningen

Vi säger inte att väskor kan rädda liv...men vi jobbar på det.

Vi donerar allt överskott till cancerforskning

Neye-Fondens donationer