Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
JEVAs ryggsäck Survivor är en funktionell 26-liters ryggsäck som täcker de flesta behov, samtidigt som den har en mycket låg vikt på 760 gram. Som skolväska är den perfekt för ungdomar från tredje klass och uppåt, och för alla som behöver en allroundryggsäck för vardag, arbete, resor och fritid. Den här lätta ryggsäcken har 2 stora fack. På baksidan finns en vadderad datorficka som också kan användas som en vanlig avdelare. Survivor är rymlig med 26 liter och har plats för både böcker och en 15-tums bärbar dator. Ryggsäcken är har en genomtänkt utformning med två stora fack och ett frontfack. Den lätta stoppningen mellan facken garanterar både stabilitet, överskådlighet och enkel åtkomst till facken. De två stora facken är utrustade med dragkedjor som skyddar mot regn och smuts. I det mellersta facket finns en organizer och en mobilficka, och på utsidan av det främre facket kan du fästa alla möjliga saker på den elastiska remmen, t.ex. cykelhjälm, fotboll, filt, jacka, sovsäck osv. Det främre facket kan enkelt användas för matlåda eller pennfack om du vill hålla dessa saker åtskilda från de två stora facken. JEVAs fantastiskt ergonomiska rygg med tre mjuka stödpunkter, tillsammans med de fasetterade remmarna, den justerbara bröstremmen och det smarta avtagbara midjebältet garanterar 100 % optimal viktfördelning och bärkomfort. Smarta elastiska band vid justering av remmarna används för att låsa den valda justeringen av bandlängden och kan också användas för att samla upp överflödig remlängd. Ryggsäcken har två stora sidofickor som kan användas för exempelvis vattenflaska.
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.
Vi donerar allt överskott till cancerforskning