Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
U-Turn är JEVA:s "hybrid" skolväska, som är perfekt för årskurs 1-4. U-öppningen gör det enkelt att komma ner i det stora rummet, som är stort och rymligt, eftersom mycket av U-TURN:s volym används i det. De 4 vadderade stödpunkterna på den ergonomiskt korrekta ryggen ligger precis som de ska mot barnets rygg och passar perfekt – detta i kombination med JEVA:s 7 cm EASYADJUST-system högst upp på remmarna – gör att U-TURN har en bred målgrupp från årskurs 1-4. - Stort, isolerat matlådefack. - Medföljande vattenflaska i vattenflaskhållare på sidan. - Den medföljande gympapåsen är gömd i locket och är avtagbar och justerbar – den kan användas som en separat ryggsäck. När den används hänger den lätt och snyggt på väskans framsida, och barnet kan enkelt, utan ansträngning och utan hjälp av vuxna, ta sig in i väskans alla fack. - Förhöjd och vadderad ficka för surfplatta - Facket kan även användas som en vanlig rumsavdelare. - Insydd namnbricka i locket på skolväskan, samt invändig löstagbar nyckelknippa. - Många reflexer säkerställer barnets synlighet från alla sidor. - Låg vikt: 985 gram. - 100% fri från alla skadliga ämnen. - Bred resår på remmarna för att samla upp överflödig rem, eller för att hålla den valda reminställningen på plats.
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.
Vi donerar allt överskott till cancerforskning