Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
För de minsta bland oss: Johnny Urban Junior kollektion. Stilfull. Ergonomisk. Hållbar. Med vår Junior barnryggsäck "Leo" blir ditt barn stjärnan på förskolan. Gjord för flickor och pojkar från 1 år, utmärker sig ryggsäcken med en stilren, urban look och en barnvänlig design. Ryggsäcken kan enkelt öppnas och stängas med en dragkedja. Det finns tillräckligt med plats för en matlåda, en gosedjur eller andra favoritsaker. Ett bärhandtag gör det möjligt att hänga upp den i garderoben. De flexibla sidofickorna kan t.ex. rymma en vattenflaska. Något speciellt för barnen: Ett eget namnfält inne i ryggsäcken. De ergonomiskt vadderade remmarna och en mjuk ryggkudde säkerställer bekväm bärkomfort och är andningsbara. En bröstrem säkerställer stabilitet och avlastning. De justerbara axelremmarna är utrustade med reflexsömmar för att barnet ska synas bra i mörkret. Ryggsäcken "Leo" är en del av vår Eco Series. Yttertyget samt fodret är tillverkat av återvunna PET-flaskor. På baksidan av yttertyget säkerställer en TPE-beläggning extra stabilitet. Tack vare impregneringen är ryggsäcken vatten- och smutsavvisande samt extremt lätt att rengöra. Dessutom genomgår alla Junior ryggsäckar en kvalitets- och skadetest för att säkerställa att alla material inte innehåller skadliga kemikalier.
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.