Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Rolltopp-ryggsäcken "Allen Medium" är den mindre versionen av vår bästsäljare "Allen Large". Den mer kompakta storleken är en riktig allround med sina genomtänkta funktioner och är en idealisk följeslagare för dem som föredrar det lite mindre. I det stora huvudfacket finns en vadderad ficka för bärbara enheter upp till 16 tum samt en ficka för småprylar. Via en dragkedja på utsidan kan det stora huvudfacket också nås utan att rulla upp rolltoppen. En bottenficka med vattenavvisande foder ger plats för t.ex. våta sportsaker och skor. På utsidan finns elastiska fickor för vattenflaskor, paraplyer osv. Den flexibla fronten på ryggsäcken kan användas för att förvara jackor, tröjor eller yogamattor. Det finns också en hemlig ficka för värdesaker. Den genomtänkta designen möjliggör perfekt organisation och snabb återfinning av saker. De ergonomiskt formade ryggsäcksremmarna är mjukt vadderade och har en avtagbar bröstrem för bekväm bärförmåga även vid tung belastning. Dessutom finns det en mjuk mesh-vaddering på baksidan. Rolltoppen "Allen Medium" är en del av vår "Eco-Series". Ryggsäckens yttertyg och foder är tillverkade av polyester som är tillverkad av återvunna PET-flaskor. En TPE-beläggning på baksidan av yttertyget ger extra stabilitet. På grund av en PFC-fri impregnering är ryggsäcken vattenavvisande.
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.
Vi donerar allt överskott till cancerforskning