Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Skolväskan Maxi Plus är en stilren skolväska med ergonomisk bärkomfort, designad utifrån alla viktiga funktioner som kan förväntas av en bra skolväska när junior behöver extra utrymme i väskan för böcker, platta A4-portföljer eller en bärbar dator. Här får du en skolväska som sitter bra på barnets rygg och säkerställer en åtsittande passform med individuella justeringsmöjligheter via axelremmar, höftbälte, bröstspänne och topplyftremmar; Allt detta säkerställer den mest optimala bärkomforten och viktfördelningen. Skolväskan kan stå stabilt på golvet och när huvudfacket är uppfällt med dragkedja finns det enkel åtkomst till det packade innehållet och därmed en bra överblick över rummet; Det inkluderar också ett elastiskt band för att fästa pennfodral och en hemlig ficka. Välj Maxi Plus skolväska om du letar efter en rymlig väska som stöder barnets rygg, även under dagar med hög lastvikt. En stabil väska som gör det enkelt för barnet att organisera böckerna närmast ryggen och ger extra utrymme för en bärbar dator eller platta A4-mappar. En väska som kan hålla mat och snacks fräscha i den rymliga isolerade fickan gör att du kan fästa pennfodralet och hus- eller cykelnyckeln inuti väskan och fästa den separata gympapåsen som ingår i kitet ovanpå skolväskan för en balanserad viktfördelning. Funktioner: Rymligt huvudfack med enkel åtkomst via blixtlåsöppning, vadderat blixtlåsfack på baksidan av väskan, perfekt för platt A4-dokumentmapp, böcker eller en bärbar dator, solid och stabil botten, inre öppen ficka och resår som säkerställer att last från böcker och anteckningsblock kan placeras närmast kroppen, stor isolerad ficka på framsidan av väskan med extra volym i huvudfacket, Perfekt för matlåda och mellanmålslåda, Airmesh vadderad ryggpanel med luftflödesåtkomst, Airmesh vadderade och justerbara axelremmar, justerbart bröstspänne, justerbart höftbälte som kan tas bort på dagar med låg lastvikt, topplyftremmar som kan justera kropp och väska närmare varandra för optimal viktfördelning, ytterficka för vattenflaska, inre namnskylt, avtagbar nyckelring och reflexer på alla fyra sidor. Setet levereras med en gympapåse som kan fästas på väskan.
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.
Vi donerar allt överskott till cancerforskning