Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Denna skolväska innehåller Nielsen skolväska, ett skyddande regnskydd, en gymväska och ett pennfodral med CE-certifierat innehåll. Nielsen skolväska är en kvalitets skolväska med ett justerbart höjdsystem som säkerställer en optimal passform för det enskilda barnet. Den kommer med ett avtagbart höftbälte, stabil bottenpanel och dolda fickor med åtkomst bakom locket och vid sidopanelen. Väskan har en magnetisk stängning som är lätt att använda med en hand, bra organisation för böcker som optimalt ska placeras närmast baksidan samt en surfplatta med vadderat skydd. Instruktioner för justerbar höjd: Flytta axelremssystemet till det läge som passar barnets längd innan du sätter det på barnet. Den optimala passformen ställs in när toppen av skolväskan följer axellinjen, medan höftbältet vilar ovanpå barnets höftben. Se hur du fäster väskan på ett barn här: https://youtu.be/vPaTAW3m7jo. Se mer av väskans funktioner här: https://youtu.be/7fjpVftm4Lc Egenskaper: - Vadderad ryggpanel med justerbart höjdsystem - Justerbar bröstrem för optimal viktfördelning - Höftbälte som säkerställer överföring av vikt från axel till höfter. Bältet kan tas av dagar med låg lastvikt - Sidoficka som passar en vattenflaska - Stabil bas som lyfter väskan från smuts och små pölar - Magnetisk tryckknapp som är enkel att använda för ett barn; även med hjälp av en hand - Rymlig frontficka lämplig för en dags lunch och frukt - Sidoficka för små värdesaker med dragkedja bakifrån - Stort huvudfack med vadderat ficka för laptop och surfplatta, en elastisk rem ser till att lastvikten av tunga böcker hålls baktill och en löstagbar vadderad avdelare som underlättar organisationen under långa dagar.
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.