Ditt köp stödjer cancerforskningen. Läs mer här.

LEGO Bags

Skolväskeset Optimo
1.599 kr
Färg:
Rosa
Leverans inom 2-4 dagar -
Frakt 0 kr
Ditt köp stödjer cancerforskning
NEYE ägs av NEYE-Fonden, som sedan 1977 har donerat allt överskott till cancerforskning.
Produktbeskrivning

Skolväskeset Optimo

Optimo Starter School Bag-setet består av en avtagbar gympaväska och ett pennfodral med innehåll. Skolväskan är en modern väska med fokus på ergonomisk bärkomfort och funktioner som stödjer en bra skoldag - allt du behöver i en perfekt nybörjarskolväska. Du bör välja en Optimo Starter skolväska om du vill ta väl hand om ditt barns rygg och på så sätt säkerställa en åtsittande passform med individuella justeringsmöjligheter med hjälp av justerbara axelremmar, höftbälte, bröstspänne och topplyftsremmar, som alla säkerställer den mest optimala viktfördelningen och därmed bärkomforten för barnet. Skolväskan kan stå stabilt på golvet, och när huvudfacket är uppfällt med dragkedja är det lätt att komma åt det packade innehållet och därmed en bra överblick över rummet. Välj Optimo Small skolväska om du letar efter en väska som stöder barnets rygg även under dagar med hög lastvikt. En stabil väska som gör det enkelt för barnet att organisera böcker närmast bak, hålla mat och snacks fräscha i den rymliga, isolerade fickan, fixa pennfodral och nycklar i väskan och bära den separata gympapåsen som ingår i kitet ovanpå skolväskan för en perfekt viktfördelning.

  • Storlek / 39,5x24x17
  • Liter / 20,5
  • Vikt / 1375
  • Material / Återvunnet polyester
  • Årskurs / Årskurs 0-1
Produktnummer: 16258204400
Streckkod: 5711013135034
Leverantörs produktnummer: 20254-2406
Leverans & Retur

Leverans

Leveranstid 2-4 dagar

Gratis frakt över 699 kr. För medlemmar endast 599 kr.

blobid2.png Click & Collect – Hämta gratis i NEYE-butik

 

Kundservice

Kundservice

Kan jag returnera varor köpta på webbutiken i en NEYE-butik?

Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.

Hur reklamerar jag min vara?

Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen

Kan jag reservera en vara online?

Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.

Vad gör jag om min vara är skadad vid leverans?

Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager

Vad gör jag om varan inte finns i lager i en NEYE-butik nära mig?

Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.

Vad gör jag om jag har frågor om en vara?

Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.

Får jag ett e-postmeddelande så jag kan se min beställning?

Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.

Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.

Hitta butik

Ange ditt postnummer och hitta din närmaste NEYE-butik

Hos NEYE stödjer du cancerforskningen

Vi säger inte att väskor kan rädda liv...men vi jobbar på det.

Vi donerar allt överskott till cancerforskning

Neye-Fondens donationer