Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Arnold är en lätt och minimalistisk roll-top-ryggsäck med reflexdetaljer, tillverkad i vattentät och återvunnen polyester med matt finish. Det är ett perfekt val för dig som vill ha en slitstark och extremt vattentät ryggsäck som balanserar både funktion och design. Arnold passar både för arbetspendling och vandring. Utvändigt har ryggsäcken en öppen sidoficka och en vattentät sidoficka med dragkedja. Inuti huvudfacket finns ett laptopfack för bärbara datorer upp till 16 tum och en nätficka med dragkedja för mindre föremål. För att säkerställa att du har tillräckligt med utrymme för allt du behöver har Arnold en kapacitet på upp till 32 liter. De justerbara sidoremmarna kan dras åt för att göra ryggsäcken mindre eller användas för extra förvaring. En vadderad ryggplatta i mesh och vadderade, justerbara axelremmar gör ryggsäcken bekväm att bära dagligen och under längre perioder. För extra bärkomfort har ryggsäcken en justerbar bröstrem som kan tas bort när du bär en lättare last. Detta är en perfekt ryggsäck för dagligt bruk, även i utmanande väderförhållanden. Arnold är en del av vår Stream-kollektion. Fler väskor i samma serie hittar du här.
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.
Vi donerar allt överskott till cancerforskning