Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Travelite Air Base hardcase är extra snyggt. Samspelet mellan den släta och råa ytan i trendiga färger gör utseendet helt unikt – det finns ingen risk att förväxla din resväska med den solida massan av andra resväskor på bagagebandet på flygplatsen. Det robusta polypropenmaterialet gör Air Base-resväskans hårda fodral reptåligt och nästan oförstörbart, och den är därför idealisk för dig som flyger mycket. Air Base-resväskan kan transporteras på de fyra lättgående dubbelhjulen och i bara en hand på alla ytor, tack vare den stabila, fixerbara teleskopstången, så det är bekvämt att dra och skjuta i alla riktningar. Det integrerade TSA-låset säkrar också ditt bagage på resan – särskilt om du reser till USA. Under bagagekontrollen kan säkerhetspersonalen öppna låset utan skador med hjälp av en huvudnyckel och stänga det igen utan problem. Med Air Base resväska är du optimalt utrustad på dina resor, då serien har en stilren exteriör och genomtänkt funktionalitet inuti. Den genomtänkta interiören har kvalitetsfoder. De dubbelsidiga elastiska packremmarna och packväggarna med extra fickor med dragkedja ger en perfekt överblick. Bagageutrymmet är 77 cm högt, har en volym på 105 liter och väger 3,5 kg.
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.
Vi donerar allt överskott till cancerforskning