Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Resväska Next M från Travelite ger de bästa förutsättningarna för att resa säkert. Den genomtänkta insidan av resväskan och den flexibla packväggen är superpraktiska. Med sin eleganta resedesign och genomtänkta inredning övertygar NEXT omedelbart – och den är perfekt anpassad till dina resebehov. Med den här resväskan kan du hålla koll på allt som är viktigt för dig på din resa. För att säkerställa att innehållet i väskan är väl skyddat är NEXT tillverkad av premiumaluminium, som redan har bevisat goda resultat inom flyg- och rymdteknik. Den säkra ramkonstruktionen gör att resväskan behåller sin form och förhindrar att resväskan dyker upp. De säkra klicklåsen med TSA LOCK-funktion® gör NEXT oslagbar! Tack vare de gummerade dubbelhjulen åker den alltid bredvid dig och följer dig utan ansträngning överallt. Det infällbara teleskopstångssystemet gör din resväska flexibel och lätt att manövrera. Invändigt är NEXT också perfekt utrustad: hela interiören sparar innehållet i resväskan. För att hålla dina viktigaste tillhörigheter på plats har resväskan både en fast integrerad packvägg och en variabel packvägg. Skiljeväggen skyddar också ömtåliga kläder. I fickorna med dragkedja kan du förvara mindre föremål. Funktioner: Stabil och slagtålig med aluminiumram. Tidlös design. Säkert stängningssystem. Kombinationslås med TSA LOCK-funktion®. Funktionell inredning med förpackningsväggar. Tysta dubbelhjul.
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.