Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Bobby Bizz är en smart multifunktionell väska för affärsmannen eller affärskvinnan. Bobby Bizz är en klassisk businessväska som även kan användas som ryggsäck. Bobby Bizz delar många av sina funktioner med de andra Bobby-väskorna, bland annat: dolda dragkedjor, vattenavvisande material, bagagerem så att väskan enkelt kan fästas på en resväska och mycket mer. Utöver detta är Bobby Bizz utrustad med ett inbyggt säkerhetslås och en lätt metallram, som både skyddar dina saker och bibehåller väskans form. Väskan rymmer upp till 10L, men de smarta specialdesignade fickorna ger plats för en bärbar dator upp till 15,6" och en surfplatta upp till 9,7". Dessutom finns det speciella fack för nycklar, penna, dokument och mycket mer. Fodralet har också en integrerad USB-port, så att du kan ladda din telefon när du är på språng. Om du tröttnar på att bära väskan kan du enkelt och snabbt förvandla väskan till en ryggsäck, med de inbyggda remmarna som enkelt kan hämtas och stuvas undan. En extra smart egenskap hos Bobby Bizz är att väskan är utformad så att när väskan används som ryggsäck så kommer vikten att reduceras med 20-25%.
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.
Vi donerar allt överskott till cancerforskning