Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Är du redo att koppla ur och ge dig ut på en resa? Med Bobby Explore går du från daglig pendling till en weekendresa med samma ryggsäck. Slitstark och väderbeständig, denna ryggsäck tar säkerhet och komfort till nästa nivå! Dina arbetsredskap skyddas med dolda och vattentåliga dragkedjor, en vadderad laptopficka och en invändig RFID-säkerhetsficka. Den vadderade ryggpanelen och det justerbara bröstspännet förbättrar andningsförmågan och hållningen, vilket avlastar axlarna. Förvara allt du behöver med den infällbara framfickan och en extra skoficka som även kan användas för smutsiga och blöta kläder. Dessutom hittar du en integrerad USB-laddningsport, ett coolt magnetlås för dragkedjan, en toppficka med snabb åtkomst och utvändiga flaskfickor. Nyckelfunktioner: Stöldskydd • Dolda dragkedjor • Magnetisk halvlåsdragkedja. Slitstark och väderbeständig.• Dold och vattenavvisande YKK-dragkedja på huvudfickorna.• Vattenavvisande fram- och sido: nivå 4+ (skala 0-5) Packa smart • Organisationspanel för professionella föremål, kläder och personliga tillhörigheter.• Infällbar framficka (från 27L - 30L) • Lättåtkomlig toppficka med mjukt foder Förbättrad hållning och komfort • Vadderad ryggpanel i mesh.• Justerbart bröstspänne.• Infällbar bottenficka - för skor eller blöta kläder. Sidoficka för vattenflaska. Integrerad USB-laddningsport. Dold RFID-bakficka med vertikal dragkedja • USB-laddningsport.• Vattenavvisande material. Bagagerem. Reflekterande rand och logotyp. Bärbar dator: Upp till 17 tum Tillverkad av återvunnet material och Aware-teknik™. Varje Bobby Explore-ryggsäck återvinner 91 plastflaskor och sparar 54 liter vatten i produktionsprocessen.
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.