Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Tillsammans med Bobby Urban har XD Design skapat en väska som är det närmaste du kommer en stöldskyddsryggsäck. Bobby Urban har, precis som ni andra Bobbyväskor, en hel del smarta funktioner som gör Bobbyväskorna helt unika. För Bobby Urban har dock en extra säkerhetsfunktion lagts till, så att du inte längre behöver vara i närheten av om innehållet i din väska blir stulet. Bobby Urban är tillverkad i det skärbeständiga materialet UHMWP (Ultra-high-molecular-weight polyethylene), vilket gör Bobby Urban till den perfekta väskan för pendlaren. Bobby Urban kan fällas ihop i två olika storlekar (22 liter och 27 liter) och rymmer både en bärbar dator på upp till 15,6 tum och en surfplatta på upp till 12,9 tum. Trots väskans storlek väger den förvånansvärt lite, nämligen endast 1 000 gram och är därför perfekt för både skola, arbete och resor. Speciellt för Bobby Urban är också det extra nätet, som kan användas för större föremål som en cykelhjälm, en boll eller något annat. Bobby Urban är även utrustad med ett stålförstärkt lås med kod, vilket gör din väska nästintill omöjlig att komma in i. Utöver dessa smarta funktioner kan vi även nämna: Vattenavvisande material, bagagerem till resväska, stötdämpande skydd, dold dragkedja och mycket mer.
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.
Vi donerar allt överskott till cancerforskning